Wednesday, November 16, 2011

MZ Management Training & Sport Outdoor Adventure.


MZ Management SA0201684-u
Training & Sport Outdoor Adventure
Profile Syarikat
Alamat Syarikat :
MZ Management Training & Sport Outdoor,
Blok 11-01-07, Shop Lot Apartment Sri Nervillia,
40460, Kota Kemuning Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.

 
MZ Management Training & Sport Outdoor. telah  didaftarkan dibawah Akta Syarikat 1965 dengan no. pendaftarannya SA0201684-U.  Ia telah ditubuhkan pada 5 Oktober 2011 di Shah Alam, Selangor darul Ehsan.  Sebelum ini aktiviti-aktiviti MZ Management telah digerakkan melalui syarikat MZ Sport Outdoor Adventure Enterprises sejak tahun 1999 lagi.  Pelbagai aktiviti dianjurkan oleh pihak syarikat yang diketuai oleh pengasasnya (founder) iaitu Mohd Zainol Abidin Bin Hj Mad Zin.
Sejak penubuhannya, pelbagai kursus telah dimulakan dan diperkenalkan kepada umum. MZ Management Training & Sport Outdoor wujud tepat pada waktunya ketika pelbagai masalah timbul dikalangan para pengembara dan sukarelawan yang ingin berkhidmat di mana-mana misi bantuan bencana. Kami yakin sekiranya anda inginkan ilmu pengetahuan dan kemahiran  maka MZ Management Training & Sport Outdoor sememangnya untuk anda.
Aktiviti utama MZ Management Trainning & Sport Outdoor lebih tertumpu kepada menjalankan kursus - krusus motivasi dan aktiviti- aktiviti luar. Disamping itu kami juga menjalankan kursus-kursus keselamatan Road Safety Course dan Search & Rescue Course.
MZ Management Trainning & Sport Outdoor diasaskan oleh Mohd Zainol Abidin Bin Hj Mad Zin.serta dibantu oleh Pengarah Operasi serta beberapa kakitangan  yang lain.  Mereka berkhidmat dengan penuh dedikasi dalam memastikan halatuju syarikat & kepuasaan pelanggan menjadi kenyataan.
PENDAKIAN GUNUNG, PENGURUSAN ACARA, PERKHEMAHAN,MOTIVASI, PERLANCONGAN,KAYAK,WATERRAFTING,BARANGAN OUTDOOR, KURSUS REKREASI,PERKHIDMATAN GUIDER, PENDAKIAN GUNUNG, PENGURUSAN ACARA, PERKHEMAHAN,MOTIVASI, PERLANCONGAN,KAYAK,WATERRAFTING,BARANGAN OUTDOOR, KURSUS REKREASI,PERKHIDMATAN GUIDER

1 comment:

  1. As salam saudara...
    Lama x jumpa...sejak trail di Kemandol.

    ReplyDelete